Goodiebag från baka.se

Kakor och karameller / 04 November, 2014 - 20:17 / Kakor

 
 
Woho! Idag är jag extra glad för jag fick ett väldigt trevligt paket med posten, nämligen en goodiebag från baka.se!
Jag fick den som tack för att jag deltog i en produktundersökning. Jag fick en produkt hemskickad och testade den, sedan fyllde jag i en enkät med frågor och fick goodiebagen skickad bara några dagar senare. 
 
Undersökningen var från Dr. Oetker så allt jag fick är såklart deras produkter. Goodiebagen innehöll: Cupcake Toppingmix, christmastree-strössel, chocodots-strössel och saffransarom. 
Och eftersom det snart är jul passar saffransaromen utmärkt! Det blir förhoppningsvis massor med bakning mot jul. Nu på senaste tiden har jag haft så mycket i skolan att jag inte kunnat unna mig själv tiden att baka. Men håller i skrivande stund på med hallonkladdkaka så snart blir det ett nytt inlägg :)
 
Och vill tipsa om baka.se för er som precis som jag gillar bakning. Det var där jag hittade produktundersökningen! 
 
 
Överdrivet nöjd och glad! This made my day! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: